Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Πώς να φίαξετε μία puppet κούκλα!



Ήρθε το σαββατοκύριακο λοιπόν και τώρα που είμαστε έτσι χαλαροί …..καιρός να δημιουργήσουμε!!!

Σας έχω ετοιμάσει μια πολύ όμορφη χειροτεχνία η οποία είναι πάρα πολύ απλή στο να φτιαχτεί με υλικά που μπορούμε να βρούμε μέσα στο σπίτι μας αλλά συνάμα πολύ διασκεδαστική!
Δεν θα μας πάρει πολύ χρόνο στο να την κατασκευάσουμε αλλά είμαι σίγουρος ότι θα πάρει πολύ χρόνο από τα παιδιά στο να παίζουν όλο το σαββατοκύριακο μαζί της!

Τι λέτε να είναι? Ο τίτλος προφανώς με πρόδωσε!!
Ας φτιάξουμε μια κούκλα λοιπόν με τη τεχνική του Muppet!!! 



ΥΛΙΚΑ
2 μπουκάλια νερό (άδεια)
Ένα κομμάτι χοντρό χαρτόνι
Ταινία συσκευασίας η ζιλοτειπ
Ένα κομμάτι ύφασμα
ψαλίδι
μπιστόλι σιλικόνης





Το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να πάρουμε τα μπουκάλια μας και να κόψουμε προσεκτικά το στόμιο όπως φαίνεται παρακάτω
 


Μετά παίρνουμε και τα δυο κομμένα κομμάτια μας και τα ακουμπάμε πάνω στο κομμάτι χαρτονίου και σχεδιάζουμε το περίγραμμα τους.  

Έπειτα (αν και αυτό το βήμα είναι λίγο προαιρετικό) κόβουμε και τα καπάκια από τα μπουκάλια μας).
Αυτό το βήμα και να μην το κάνουμε δεν είναι πολύ σημαντικό και θα εξηγήσουμε παρακάτω γιατί. Εγώ όμως σε αυτό το σημείο προτίμησα να το κάνω!




Το επόμενο βήμα μας θα είναι να πάρουμε τα δυο κομμάτια από χαρτόνι που έχουμε σχεδιάσει και κόψει και να τα κόψουμε κάθετα λίγο πιο περά από την μέση….




Μπορεί να χρειαστεί και παραπάνω, εξαρτάται από το μέγεθος του χεριού μας……
Είμαι σίγουρος ότι δεν έχετε ιδέα τι συμβαίνει αλλά υπομονή! Έχετε μου εμπιστοσύνη και όπου να ναι θα αρχίσετε να βγάζετε νόημα!

Συνεχίζουμε λοιπόν!

Κόβουμε κομμάτια από την ταινία η το ζιλοτειπ μας και παίρνουμε το κομμένο χαρτόνι μας και το κολλάμε στο μπουκάλι όπως φαίνεται παρακάτω…..


Έπειτα αφού έχουμε κολλήσει τα δυο χαρτόνια στα μπουκάλια, κολλάμε τα δυο χαρτόνια μεταξύ τους από την εσωτερική μεριά μονό στην γωνία που βρίσκονται οι δυο άκρες τους όπως παρακάτω! (στην 1η εικόνα)
Αφού το κάνουμε και αυτό μετράμε το μέγεθος του χεριού μας (στο περίπου) και κόβουμε το πίσω μέρος του μπουκαλιού για να μπορεί να χωρέσει το χέρι μας. (στην 2η εικόνα)





Σε αυτό το σημείο πρακτικά έχουμε τον σκελετό της κούκλας μας. Από κει και περά αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να την ντύσουμε και να την στολίσουμε όπως εμάς μας αρέσει καλύτερα. Ο τρόπος που έχω ντύσει εγώ εδώ την δίκια μου είναι με ύφασμα που είχα περίσσιο αλλά αν δεν έχετε εσείς υπάρχουν πολύ άλλοι τρόποι.
Μπορείτε να την ντύσετε με αυτοκόλλητο με χρώμα που ντύνουμε τα βιβλία, να την βάψετε με μπόγια η σπρέι, να της κολλήσετε χρωματιστές ταινίες συσκευασίας και ότι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε.
Αν προτιμάτε το ύφασμα ο τρόπος είναι πολύ απλός….
Απλά πάρτε ένα κομμάτι ύφασμα και αρχίστε να το κολλάτε (ξεκινώντας από το στόμα) με ένα μπιστόλι σιλικόνης!










Αφού την ντύσουμε αρχίζουμε να την διακοσμούμε!
Δεν σας κρύβω ότι αυτό το σημείο πάντα είναι το αγαπημένο μου!!

Ορίστε λοιπόν η δίκια μου έμπνευση!!!
Μην με ρωτήσετε αν είναι αγόρι η κορίτσι…..είναι μια κούκλα!! Με μουστάκια και ρόζ μαλλιά! ΧΑΧΑΧΑ! Έπρεπε να γίνει έτσι! Απλά έπρεπε!!!



Καλή τύχη λοιπόν με τις δίκες σας!!! 
Και μην ξεχάσετε όποιοι φτιάξουν κούκλες να μου στείλουν μια φωτογραφία στο facebook!!! Θα χαρώ πολύ να δείξω την όμορφη δημιουργία σας!!

 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου